Menu
EUR
  • De beste prijzen!
  • Miners gratis bezorgd binnen Nederland
  • Geen verborgen extra kosten!
  • Volume voordeel

Verzenden & retourneren

 

Verzenden

Bij Ultrabit bieden we een gevarieerd assortiment aan producten. Op elke product pagina wordt de geschatte levertijd vermeld zodat u weet wanneer u uw producten kunt verwachten. Als uw bestelling producten met verschillende levertijden bevat wachten we tot uw bestelling compleet is voordat we deze verzenden. Voor een efficiënte verzending adviseren we om afzonderlijke bestellingen te plaatsen als u elk product wilt ontvangen volgens de vermelde levertijd.

Alle producten behalve de pods van ASICMINERBOX worden verzonden via pakketpost met track and trace die u per e-mail ontvangt. Pods van ASICMINERBOX worden per pallet verzonden en altijd geleverd met een laadklep. Indien uw bestelling zowel producten bevat die normaal via pakketpost worden verzonden als pods van ASICMINERBOX verzenden we uiteindelijk de gehele bestelling per pallet.

Let op: Als u van buiten het Europese Schengengebied komt betaalt u geen btw bij het plaatsen van uw bestelling. U bent echter verantwoordelijk voor lokale belastingen, invoerrechten en andere heffingen bij de ontvangst van uw bestelling in uw land.

We verpakken uw bestelling met de grootste zorg om ervoor te zorgen dat deze veilig en onbeschadigd bij u aankomt.

Retourneren

Omdat miners nauw verbonden zijn met financiële markten zijn alle verkopen van miners definitief en kunnen er geen terugbetalingen worden gedaan.

Overeenkomstig uw rechten bij online aankopen kunnen alleen ongewenste accessoires worden geretourneerd binnen 14 kalenderdagen na de dag van levering op voorwaarde dat ze zich in 'als nieuw' staat bevinden, met originele verpakking en niet zijn gebruikt of geïnstalleerd.

De kosten voor het retourneren van de goederen zijn voor uw rekening en u bent verantwoordelijk voor het correct verpakken en verzenden via een betrouwbare koerier. Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor goederen die tijdens het transport beschadigd zijn geraakt voordat ze onze faciliteit hebben bereikt. Zodra de geretourneerde goederen zijn ontvangen wordt er een terugbetaling gedaan voor alleen het product; de verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. We kunnen aankopen niet terugbetalen/annuleren als het zegel is verbroken of als de goederen speciaal voor u zijn besteld.

Terugbetalingen worden gedaan in de oorspronkelijke betaalmethode (met uitzondering van betalingen met cryptocurrency) terugbetaald via Directe Bankoverschrijving.

Defecte goederen

Items defect bij aankomst:

Als uw items defect zijn bij aankomst heeft u 3 kalenderdagen de tijd om ons hiervan op de hoogte te stellen. Items moeten worden geretourneerd in hun originele verpakking compleet met alle accessoires en documentatie. Zodra het defect is geverifieerd zullen we een vervanging of volledige terugbetaling verstrekken via uw oorspronkelijke betaalmethode en redelijke retourkosten vergoeden.

Garantiereparatie:

Als een van uw aankopen een defect vertoont heeft u recht op garantie reparatie, mits uw artikel binnen de garantieperiode valt. Sommige fabrikanten bieden rechtstreeks ondersteuning aan eindgebruikers. De belangrijkste reden hiervoor is dat ze willen zorgen dat hun klanten de best mogelijke ondersteuning krijgen voor hun producten. Wij kunnen de garantie reparatie uitvoeren voor de klant maar hier zijn wel extra kosten aan verbonden.

Gebruikte/Gereviseerde producten:

Bij elk gebruikte of gereviseerde product dat wij aanbieden vermelden wij duidelijk of er garantie vanuit onze zijde wordt geboden en voor welke periode dit geldt. Wij streven ernaar om transparantie te bieden over de garantievoorwaarden zodat u met vertrouwen kunt winkelen. Mocht u vragen hebben over de garantie op een specifiek product aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Schade tijdens transport:

Indien u schade aan uw bestelling constateert die is veroorzaakt tijdens het transport verzoeken wij u vriendelijk om dit binnen 3 dagen na ontvangst aan ons te melden. Als de schade duidelijk zichtbaar is bij levering raden wij aan om de ontvangst van het pakket te weigeren. In dat geval zal het pakket automatisch worden geretourneerd naar ons. Zodra het geretourneerde pakket bij ons is ontvangen zullen wij de schade onderzoeken en passende maatregelen nemen om het probleem op te lossen. U kunt erop vertrouwen dat wij er alles aan zullen doen om eventuele schade tijdens het transport zo snel en efficiënt mogelijk af te handelen. U kunt rekenen op vervanging of volledige terugbetaling.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »